Kadınlar Voleybol 2. Ligi’nde yeni sezon kadro yapılanmasını sürdüren Yunusemre Belediyespor, iç transferde genç orta oyuncusu Esennur Atay ile sözleşme yeniledi.
Kadınlar Voleybol 2. Ligi’nde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Yunusemre Belediyespor, daha önce Rengin Nuhoğlu ile anlaşma sağlamasının ardından iç transferde ikinci imzayı Esennur Atay’a attırdı. Geçtiğimiz sezon ortaya koyduğu performansla voleybolseverlerin beğenisini kazanan genç oyuncu, yeni sezonda da Yunusemre ekibinin başarısı için ter dökecek. Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde gerçekleştirilen imza törenine Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik ile yöneticiler Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı katıldı. Yeniden Yunusemre Belediyespor forması giyecek olmanın mutluluğunu yaşadığını ifade eden Esennur Atay, kulübün hedefleri doğrultusunda elinden gelenin en iyisini yapacağını söyledi. Atay, “Geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da takımımızın hedefleri doğrultusunda mücadele ederek kulübüme katkı sağlamak istiyorum. Bana duyulan güven için teşekkür ediyorum” dedi. Kulüp Başkanı Bülent Kanik ise genç oyuncunun takım için önemli bir değer olduğunu belirterek, yeni sezon öncesi önemli bir hamle daha yaptıklarını söyledi. Kanik, “Esennur, genç yaşına rağmen sahadaki mücadeleci yapısı ve gelişime açık karakteriyle dikkat çeken bir sporcumuz. Geçtiğimiz sezon takımımıza önemli katkılar sundu. Yeni sezonda da kendisinden beklentimiz yüksek. Yapılan anlaşmanın hem kulübümüz hem de sporcumuz adına hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.



