1. haberler
  2. Yerel
  3. İzmir
  4. Onur Yiğit’in babası Ali Yiğit konuştu: “Kumanya parası gönderdik”

Onur Yiğit’in babası Ali Yiğit konuştu: “Kumanya parası gönderdik”

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit’in babası eski Milletvekili Ali Yiğit, gözaltılara ilişkin açıklama yaptı. Yiğit, “Kabahat aslında Meryem’in de değil, kabahat benim. Ben seçilemeyecek belediye arkadaşlarımıza kumanya parası gönderin dedim. O da gönderdi 500 bin lira. Sorun orada başka da bir şey yok” dedi.

İzmir’de emniyet güçleri bugün şafak operasyonu düzenleyerek Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit, Onur Yiğit’in annesi Meryem Yiğit, Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in de içinde bulunduğu 24 kişiyi gözaltına aldı. Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ve annesi Meryem Yiğit’in gözaltına alınmasına ilişkin, CHP İzmir eski Milletvekili olan baba Ali Yiğit açıklamada bulundu.

“Kumanya parası gönderin’ dedim”

Ali Yiğit, gönderilen paranın kumanya parası olduğunu ve kendisinin yıllardan beri gönderdiğini belirterek, “500 bin lira belki o gün kumanya parası. Ben yıllardır yapıyorum. Kabahat aslında Meryem’in de değil, kabahat benim. Ben seçilemeyecek belediye arkadaşlarımıza kumanya parası gönderin dedim. O da gönderdi 500 bin lira. Sorun orada başka da bir şey yok” dedi.

Onur Yiğit’in babası Ali Yiğit konuştu: “Kumanya parası gönderdik”
0

Bültenimize Ücretsiz Kayıt Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Egedebirgun.net ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.