1. haberler
  2. Yerel
  3. İzmir
  4. Londra’da bulunan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugaydan, Gazetemize Özel açıklama

Londra’da bulunan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugaydan, Gazetemize Özel açıklama

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Cemil Tugay Ege’de Birgün’e konuştu Londra eleştirilerine yanıt: “İzmir için geldim, yarın dönüyorum”
Londra ziyareti nedeniyle hakkında ortaya atılan iddialara yanıt veren İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, ziyaretinin tatil değil iş seyahati olduğunu söyledi. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın davetlisi olarak Londra’da bulunduğunu belirten Tugay, “İzmir’in projeleri için buradayım, yarın dönüyorum” dedi.
Cemil Tugay, Londra ziyaretiyle ilgili kamuoyunda ortaya atılan iddialara ilişkin açıklamalarda bulundu. Ziyaretin önceden planlanmış resmi bir program kapsamında gerçekleştiğini ifade eden Tugay, seyahatin kişisel değil tamamen belediye çalışmalarıyla ilgili olduğunu söyledi.
Finansman görüşmeleri yaptığını anlattı
Başkan Tugay, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın davetlisi olarak Londra’da bulunduğunu belirterek, bankanın İzmir’de yürütülen önemli projelere finansman sağladığını ifade etti.
Özellikle Buca Metrosu başta olmak üzere çeşitli yatırımlar için destek veren kurumun düzenlediği zirveye konuşmacı olarak davet edildiğini belirten Tugay, banka yönetimiyle İzmir’in devam eden ve planlanan projeleri üzerine görüşmeler gerçekleştirdiğini söyledi.
Tugay, söz konusu temasların İzmir açısından büyük önem taşıdığını vurgulayarak, “Bu ziyaret keyfi bir program değil. Belediye ve İzmir için gerekli olan görüşmeler yapmak üzere Londra’ya geldim” ifadelerini kullandı.
Ailesiyle ilgili iddiaları yalanladı
Kamuoyunda yer alan “kızının İngiltere’de eğitim gördüğü” yönündeki iddialara da yanıt veren Tugay, kızının geçmişte İngiltere’de eğitim aldığını ancak şu anda farklı bir ülkede bulunduğunu açıkladı.
Seyahat sırasında çok sayıda bavulla gittiği yönündeki iddiaları da reddeden Tugay, Londra’ya tek bavulla geldiklerini ve aynı şekilde döneceklerini söyledi.
Eşi ve kızının da seyahate kendisiyle birlikte katıldığını belirten Tugay, aile bireylerinin tüm masraflarını şahsen karşıladığını ifade etti.
Heyette belediye yöneticilerinin de bulunduğunu söyledi
Londra ziyaretine belediyenin dış ilişkiler biriminden yöneticilerin de eşlik ettiğini aktaran Tugay, programın uluslararası düzeyde gerçekleştirilen önemli bir toplantı olduğunu dile getirdi.
Toplantıya ayrıca Ahmet Aras, Vahap Seçer ve Fatma Şahin gibi isimlerin de katıldığını söyledi.
CHP’deki gelişmelere tepki gösterdi
Cemil Tugay, son dönemde yaşanan siyasi gelişmeler ve kendisine yönelik eleştiriler nedeniyle üzüntü duyduğunu ifade etti.
İzmir kamuoyu önünde yıpratılmaya çalışıldığını savunan Tugay, belediye başkanlığı görevine ve kente hizmet etmeye odaklandığını belirtti.
“Benim derdim İzmir” diyen Tugay, hizmetlerin aksamadan sürmesi için çalışmaya devam edeceğini söyledi.

“Benim bir görevim var” dedi
Belediye başkanlığı görevini aksatmadan sürdürmek zorunda olduğunu vurgulayan Tugay, siyasi süreçlerle ilgilenirken vatandaşların hizmetlerin geri planda kaldığını düşünmesini istemediğini belirtti.
Tugay açıklamasını, “Ben İzmir için buradayım. Londra’da bulunmamın tek nedeni İzmir’in projeleri ve geleceği için yürütülen çalışmalar. Yarın da İzmir’e dönüyorum” sözleriyle tamamladı.

Londra’da bulunan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugaydan, Gazetemize Özel açıklama
0

Bültenimize Ücretsiz Kayıt Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Egedebirgun.net ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.