1. haberler
  2. Yerel
  3. İzmir
  4. Menderes’te Ayaklar Şampiyonluk İçin Çalıştı

Menderes’te Ayaklar Şampiyonluk İçin Çalıştı

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Menderes Belediyesi ayak tenisi turnuvası gerçekleştirdi. 

Menderes Belediyesi, Şehit Fırat Yılmaz Çakıroğlu Spor Tesisleri’nde ayak tenisi turnuvasını gerçekleştirdi. Kurulan iki kişilik 16 takımın kıyasıya mücadele ettiği turnuva sonunda Şimşekler takımı şampiyon oldu. Şimşekler, finalde Yeşilyurt City’i setlerde 2-0 yenerek kupayı kaldırmaya hak kazandı. Yeşilyurt City ise ikincilik kupası ile yetindi. Turnuvada üçüncülük maçı EG Goalkeeper Academy ile Pickleball arasında yapıldı. EG Goalkeeper Academy maçı 2-0 alarak kupa seremonisine katılan son takım oldu. Turnuva sonunda ilk üç takıma madalya da dağıtıldı. Maçları saha kenarından takip eden izleyiciler tezahüratları ile turnuvaya renk kattı. 

Tüm takımları kutluyorum

Etkinlik hakkında konuşan Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek, “Sporda birçok faaliyete imza atıyoruz. Bugüne kadar her zaman spora önem verdik. Bundan sonra da öyle devam edecek. Turnuvamız çok renkli ve eğlenceli geçti. Turnuvaya katılan tüm takımlarımızı kutluyorum. Centilmence geçen harika bir etkinlik oldu.”

Menderes’te Ayaklar Şampiyonluk İçin Çalıştı
0

Bültenimize Ücretsiz Kayıt Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Egedebirgun.net ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.